16.11.2021

Webinarium dotyczące możliwości pakietu Office 365 A3


Centrum Rozwiązań Informatycznych AGH udostępniło możliwość korzystania z rozszerzonego pakietu Office 365, który zawiera nowe funkcjonalności i aplikacje, w tym m.in.:

  • Teams Live Events - rozszerzenie dla Teams Meetings. Umożliwia streamowanie treści dla dużych grup odbiorców (do 10 tys. użytkowników).
  • Microsoft Publisher (wersja aplikacji do pobrania) – profesjonalne narzędzie do tworzenia i edycji dokumentów takich jak zaproszenia, wizytówki, ulotki, broszury, newslettery.
  • Microsoft Access (wersja aplikacji do pobrania) – system do zarządzania relacyjnymi bazami danych.
  • Microsoft Booking - usługa pozwalająca na planowanie i zarządzanie rezerwacjami terminów na spotkania. W ramach swoich funkcji pozwala ona również na tworzenie rezerwacji danych pomieszczeń.
  • Microsoft Viva – spersonalizowana platforma pracownika służąca do komunikacji, współdzielenia zasobów i udostępniania szkoleń.

W celu praktycznego zapoznania się z możliwościami pakietu Office 365 A3 zapraszamy na dwuczęściowe webinarium organizowane przez firmę Microsoft, które odbędzie się w dniach 22 i 23 listopada o godz. 12:00. Przewidziany czas trwania około 60 minut.

Agenda webinariów:

  • Microsoft Teams Live Events - spotkania do 10 tys. uczestników.
  • Microsoft Teams - nowości przy spotkaniach, osobne pokoje.
  • Microsoft Teams - spotkania tylko dla zarejestrowanych, budowanie systemu rejestracji na zajęcia dodatkowe.
  • Microsoft Booking - planowanie np. konsultacji dla studentów.
  • Transkrypcja audio, dyktowanie, przepisywanie audio.
  • Microsoft Stream - narzędzie do tworzenia, przechowywania i udostępniania materiałów wideo.
  • Przegląd desktopowych aplikacji Word, Excel, PowerPoint, Outlook oraz Access i Publisher.
  • Microsoft Edge - nowa przeglądarka o możliwościach pakietu biurowego.

Linki do spotkań:

22.11.2021 (12:00) - Team Live meeting - webinar nr 1
23.11.2021 (12:00) - Team Live meeting - webinar nr 2